Brilonline.com

Stel: U bent op zoek naar een nieuwe bril. U begint de zoektocht bij twee optiekwebsites in uw buurt.
Op de ene website kunt u online meteen brillen passen. Op de andere kunt u dat niet. Op welke website gaat u verder?

Kernkwaliteiten

  • Zo mist u geen verkoop
    Wat gebeurt er als klanten in uw winkel ineens geen brillen meer kunnen passen? Kopen ze op goed geluk zonder te weten of de bril staat? Zou u meer verkopen of minder? Waarom biedt u de mogelijkheid tot passen dan niet op uw website?
  • Online brillen passen is bijzonder populair
    Ruim 79% van alle website bezoekers past online brillen als u het biedt. Logisch, want uw klant ziet op uw website nu meteen wat leuk staat. Het is eigenlijk onweerstaanbaar. Ineens oogt de huidige bril stokoud. Tijd voor een nieuwe. Dat is het effect.
  • U blijft persoonlijk betrokken; dat is juist de kracht!
    Heeft uw klant online favoriete monturen gevonden, dan kunnen ze die bij u reserveren. In de winkel rondt u de verkoop persoonlijk af. U meet de ogen, adviseert het bijpassende glas en rekent de bril af. Gewoon zoals altijd.
  • We hebben de paskamer al voor u klaarstaan
    Plug & play. In uw eigen huisstijl. Binnen 24 uur doet u online klantgericht mee. U en uw medewerkers hebben absoluut geen extra werkzaamheden aan de online paskamer. Alles is voor u geregeld.
  • Natuurlijk zéér betaalbaar
    Voor de prijs van nog géén montuur per maand, kunnen uw klanten voortaan online brillen bij u passen. Brillen uit uw eigen collectie of de gratis centrale collectie merkmonturen.

Haal alles uit uw website met de online paskamer

Uit recent onderzoek van de NUVO is ook weer gebleken dat social media en de website belangrijker zijn geworden voor zelfstandige optiekbedrijven dan 5 jaar geleden. De website van de winkel blijft een belangrijk middel om klanten te werven. Uit dit onderzoek blijkt dat 51% van de consumenten zich oriënteert via de winkel, en 44% online.

Hoe haal je als zelfstandige opticien nu het beste uit je website voor de oriëntatiefase van de klant?

Uiteraard met een up to date en overzichtelijke website, maar nog meer door de online pas tool van Brilonline.com. Als u als consument een website bezoekt wilt u het liefst ook de producten zien.

Een foto van een montuur is leuk, maar hoeveel meerwaarde biedt u uw klanten door deze brillen direct al thuis online te kunnen passen? En vervolgens hun top 5 kosteloos en vrijblijvend bij u te kunnen reserveren. Waarbij u als vakman/-vrouw de consument aan de beste keuze helpt.

Het consumentengedrag is, zeker het aflopen jaar, enorm veranderd en online is nog belangrijker en groter geworden. Met deze tool zorgt u dat u die onlineklanten, fysiek naar uw winkel haalt, omdat de juiste bril nog steeds maatwerk en vakwerk is.

De grotere ketens maken inmiddels ook al gebruik van hun eigen online pastools, dus consumenten kennen het meer en meer, en zoeken dit ook bij hun lokale opticien. Dit kunt u uw klanten nu ook op eenvoudige manier bieden. U krijgt van ons volledige ontzorging, verzenden en ophalen van de reserveringen, toegang tot honderden monturen, en dé online tool voor uw website.

Ook is het mogelijk deze uit te breiden met aanvulling eigen voorraad in uw paskamer, dit en bijbehorende prijzen kunt u bespreken met Hans Profijt, via hans.profijt@brilonline.com of laat een bericht achter via onderstaand contactformulier.

Contactformulier Brilonline.com

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.