Luxottica

Luxottica is marktleider op het gebied van design, productie en distributie van monturen en zonnebrillen. Luxottica biedt een gevarieerd aanbod aan collecties binnen de segmenten Lifestyle, Sport, Luxury en Fashion. Huismerken zoals Ray-Ban, Oakley, Persol en Olivers Peoples maar ook monturen van de meest bekende modehuizen ter wereld , zoals bijvoorbeeld Chanel, Prada, Dolce & Gabanna, Bvlgari, Michael Kors, Polo Ralph Lauren of Giorgio Armani

Dankzij dit brede aanbod kan Luxottica samen met u verschillende doelgroepen benaderen en daarmee de visie #ToSeeTheBeautyOfLife nastreven.

Kernkwaliteiten

  • Geschiedenis en merkenportfolio
    Met zijn ruim 60 jaar ervaring heeft Luxottica in verschillende segmenten en voor nagenoeg iedere consument wat te bieden, en zo ook voor iedere opticien! Met onze rijke historie en brede portfolio kunnen én willen wij graag een waardevolle partner zijn voor ieder Centrop lid.
  • Reward Programma – Sell-in en Sell-out.
    Luxottica biedt een fantastisch totaal aanbod aan haar klanten: Commerciële inkoopvoordelen (Reward Programma) en state of the art sell-out support door mensen en middelen : trainers , ervaren vertegenwoordigers en business developers, Trade Marketing support (vb Luxottica Ambassador Programm, Digital screens), maar ook kennisoverdracht middels het platform Leonardo en de ‘Virtual classrooms’.
  • Innovatief
    Luxottica staat bekend als innovatief in producten- en diensten aanbod. Denk aan product-/trend ontwikkeling, aan het gebruik van (nieuwe) materialen in zonnebrillen en monturen en bijvoorbeeld ook aan Branded Prescription van Ray-Ban en Oakley. Tevens is Luxottica leidend in digitale innovatie, zoals MyLuxottica, Digital Warranty, SmartShopper, Leonardo trainingsplatform, Red Carpet (Online introducties van nieuwe merken), online booken van (virtuele) afspraken en zoveel meer.

Excellentie

Wat Luxottica bijzonder maakt is dat zij expertis op het gebied van het ontwerpen, produceren en distribueren van tal van grote merken. Iedere bril wordt ontworpen en geproduceerd om de wensen van de klanten te vervullen met de daarbij komende trends en nieuw stijlen. Luxottica staat voor vakmanschap en passie en daarmee kunnen uitdrukken dat eyewear meer is dan alleen een hulpmiddel. Luxottica ziet brillen als het product waarin mode, technologie en vakmanschap samenkomt.

Missie

De missie van Luxottica is om de ogen te beschermen en het zicht van mensen te verbeteren, door de best mogelijke brillen te creëren om zo haar klanten tevreden te stellen en de smaak en ambities van de consument te interpreteren.

Door het brede aanbod kan Luxottica veel consumenten helpen waarbij ze continue luistert naar reacties en streeft naar het verhogen van de kwaliteit, want dit staat voorop bij Luxottica.

Duurzaamheid

Innovatie is key voor Luxottica. Hierbij denken we bijvoorbeeld ook aan innovatieve manieren om de CO2-voetafdruk te verminderen. Luxottica probeert de impact op de aarde te minimaliseren terwijl zij de waarde van het leven probeert te maximaliseren. Luxottica werkt eraan om een van de mooiste en meest kostbare geschenken te koesteren : onze ogen, zodat u kunt zien hoe mooi de wereld is.

Meer weten? Neem contact met ons op via onderstaand formulier.

Contactformulier Luxottica

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.