Nieuws.

Goed voor Ogen voortaan onderdeel van Centrop

Wees goed voor je ogen! Die boodschap geef je graag mee aan je klant. Je adviseert een zonnebril bij fel zonlicht, oogdruppels of -spray bij droge ogen en tegenwoordig zelfs glazen metlees verder

Centrop en persoonsgegevens

Soms deel je meer persoonsgegevens dan je denkt. Wanneer je belt, een overeenkomst aangaat of zelfs wanneer je op een site met een medewerker chat, overal laat je gegevens achter.lees verder

Join The Comfort Club

Centrop introduceert het nieuwe private label merk: The Comfort Club®. Contactlensproducten van topkwaliteit, exclusief voor Centrop leden! Door de mooie producteigenschappen, is de klant gegarandeerd van perfect zicht met eenlees verder

debesteopticiens.nl

Ook tot de beste opticiens behoren? In 2017 heeft Centrop meegewerkt aan een artikel (“Het belang van oogcontrole”) voor de bijlage ‘Ogen’ van De Telegraaf. Om een gezicht te gevenlees verder

Het belang van oogcontrole

Goed kunnen zien is ontzettend belangrijk. Hoe kan het dan toch, dat sommige mensen blijven rondlopen met zichtklachten. Vaak wordt gedacht; “het gaat wel over” of “het valt best mee”.lees verder

iCODiS Powered by Famed

Zorgdeclaraties makkelijk indienen via iCODiS Powered by Famed Door voor uw klant de zorgdeclaratie te verzorgen verhoogt u niet alleen uw serviceniveau,  maar is uw klant ook eerder geneigd omlees verder

Goed voor Ogen

‘Heb je een konijn wel eens een bril zien dragen? Nee, natuurlijk niet want hij eet voldoende wortels.‘ We weten inmiddels allemaal dat wortels goed zijn voor je ogen, maarlees verder

Chill by Jill

Klanten vinden, boeien en binden! Chill by Jill maakt het u makkelijk, hoe chill kan het zijn?! Door het digitale landschap vandaag de dag, lijkt de ‘gewone’ post te verdwijnen.lees verder

Agenda.

Centrop-Sales najaar 2018

9 september | 10 september

Centrop-Sales voorjaar 2019

3 februari 2019 | 4 februari 2019

Centrop-Sales najaar 2019

8 september 2019 | 9 september 2019